Mobilforsikring

Pust litt roligere hvis uhellet er ute - få inntill 15.000,- dekket ved skade/tap av mobil.

99,- / mnd
Bestill

Med mobilforsikring puster du litt roligere hvis uhellet er ute. Forsikringen gjelder mot tyveri og skade på mobilen - også reparasjon eller erstatning som følge av vannskade.

Hva dekker forsikringen?

Forsikringen dekker skade/tap på mobilen for inntil 15.000 kroner. Egenandelen er på 500 kroner. Forsikringen gjelder den mobilen som SIM-kortet er installert i på skadetidspunktet, og det forutsettes at SIM-kortet er tilknyttet et abonnement fra djuice med registrert forsikring. Hvis SIM-kortet fjernes fra mobilen, vil den ikke lenger være forsikret. Se vilkår for mobilforsikring

Hvis mobilen din er skadet

  1. Fyll ut skademelding hos Gjensidige. Fyll inn IMEI-nummeret til mobilen i skademeldingen, så blir saken bli behandlet raskere. Dette finner du ved å taste *#06# på mobilen. På iPhone finner du IMEI-nummeret under Innstillinger-Generelt-Om. Hvis mobilen imidlertid helt ødelagt, ringer du oss på 02020 (fra utlandet: + 47 915 02020 ) så hjelper vi deg.
  2. Når skademeldingen er sendt, får du en bekreftelse på epost. Saken din blir behandlet, og Gjensidige vil hjelpe deg videre hvis det er noe du lurer på

Hvis mobilen din er frastjålet

  1. Frastjålet mobil skal alltid politianmeldes. Her kan du politianmelde..
  2. Sperr abonnementet ditt på Mine sider, eller ved å ringe oss på 02020 (fra utlandet + 47 915 02020).
  3. Fyll ut skademelding hos Gjensidige. Når skademeldingen er sendt, får du en bekreftelse fra Gjensidige på e-post.
  4. Scann kopi av kvittering for stjålet utstyr, bekreftet anmeldelse utstedt av politiet, anmeldelsesnummer fra politiet og politikammerets navn.
  5. Send dokumentasjonen til telenor@gjensidige.no og merk e-posten med skadenummeret. Gjensidige hjelper deg videre hvis det er noe du lurer på.