Faktura

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om fakturaen fra djuice. Fakturaene dine finner du på Mine sider og i mitt djuice-appen.

Oversikt over fakturaene dine

På Mine sider får du oversikt over fakturaene dine. Du kan se hva du skal betale, når hver faktura forfaller og dine gamle fakturaer. Så fort betalingen av en faktura er registrert, vil du kunne se det på Mine sider. Dersom det gjenstår et restbeløp, får du også oversikt over dette.

Logg inn på Mine sider

eFaktura

Med eFaktura får du fakturaen rett i nettbanken. Det er enkelt, miljøvennlig, og du slipper faktura- gebyr.

Les mer om eFaktura her

AvtaleGiro

Med AvtaleGiro blir regningene automatisk trukket fra kontoen din, på forfallsdato.

Les mer om avtalegiro her

Fakturakopi

Logg inn på Mine sider - finn fakturaen det gjelder, og velg "Kopi". Her finner du også oversikt over dine fakturaer. Bestiller du fakturakopi på Mine sider, er prisen for dette 0,-.

Ønsker du at kundeservice skal bestille dette for deg, er prisen 100,- per kopi.

Har du kjøpt varer i vår nettbutikk og ønsker en kopi av din faktura, må du ringe kundeservice på nummer 02020.

Forklaring av faktura

Lurer du på hva du har blitt fakturert for? Klikk på lenken under for å få forklaring på noen av de vanligste postene på fakturaen.

Se fakturaforklaring her

Ny kunde? Første faktura kan inneholde to månedsavgifter

Hvis du er ny kunde hos djuice, blir du fakturert månedsavgift fra datoen abonnementet ble aktivert i tillegg til neste månedsavgift på din første faktura. Du kan derfor oppleve at fakturaen er høyere enn forventet.

Du kan se hvilken periode du betaler for på din faktura. For mer informasjon, se fakturaforklaring.

Uvanlige beløp på fakturaen etter endring av abonnement?

Hvis du endrer fra et abonnement til et annet, vil du oppleve at fakturaen blir litt annerledes enn ellers.

Siden du har betalt månedsavgiften for abonnementet på forskudd, vil du få tilbake månedsavgiften for ditt gamle abonnement fra datoen abonnementet ble endret. Dette vil vises med en minus foran på fakturaen. Fra samme dato legges månedsavgiften for ditt nye abonnement til.

Kreditering/penger til gode

Hvis du har mottatt en kreditering/kreditnota fra djuice, betyr det at du har penger til gode hos oss.

Pengene du har til gode vil bli trukket fra på din neste faktura eller tilbakebetalt til kontonummeret du sist betalte en regning til Telenor fra.

Hvis du ønsker å få pengene utbetalt til et annet kontonummer, kan du ringe kundeservice på 02020.

Utsette betaling

Ønsker du å vente med å betale en regning du har mottatt fra djuice?

Les mer om hvordan utsette en betaling

Spesifisert Faktura

Spesifisert Faktura gir deg en oversikt over hvilke telefonnumre som er ringt, når de ble ringt, hvor lenge samtalene varte og hva de har kostet.

Les mer om spesifisert faktura

Fellesfaktura

Med Fellesfaktura kan du samle alle dine abonnement på én faktura.

For å kunne bestille Fellesfaktura må abonnementene ha samme juridiske eier. Ved manglende betaling, vil alle abonnementene på fakturaen bli stengt.

Kontakt kundeservice på nummer 02020 for å bestille Fellesfaktura.

Splittet faktura

Med Splittet faktura kan du skille ut faste priser eller bruk på en egen faktura, og sende denne til en annen betaler.

Den som står som juridisk eier av abonnementet er ansvarlig for at hele fakturaen blir betalt. Det vil si at eieren av abonnementet også er ansvarlig for delen av fakturaen som splittes ut.

Bestill Splittet faktura ved å ringe kundeservice på 02020. Splittet faktura gjelder kun fremover i tid. En faktura som allerede er sendt ut kan ikke deles. Pris for Splittet faktura: 0,-

Innholdstjenester (betaling via SMS)

Innholdstjenester er en samlebetegnelse for tjenester som er bestilt og betalt via SMS. Det kan være for eksempel nummersøk, betaling for annonser, kjøp av musikk, parkering, betaling for bomringpasseringer og ringetoner/spill.

Teletorg

Teletorg-tjenester er en samlebetegnelse for diverse nytte- og underholdningstjenester tilbudt per telefon.

Kontakt oss

Trenger du hjelp? Kontakt oss på telefon, Facebook eller e-post.


Telefon 02020
Fra utlandet: +4791502020
Spør oss på Facebook
Spør oss på E-post

Mandag til Søndag: 08:00 - 20:00
Helligdager: 10:00-18:00

Priser kundeservice:
Oppstart 0,89, Pr min 1,99